İSTİYORUM

Bir çiçek istiyorum ben bakmasam solacak,
Bir kanat istiyorum beni yerden alacak,
Bir güneş istiyorum gece bende kalacak...
                                      Behçet Kemal Çağlar
Yüreğimi katar katar hayal gücünün dipsizliğine çeken hikmettir şiir.Dil onun zırhı,fikir kılıcı.Onunla denizin dibindeki istiridyenin içindeki inciyi görürüz,has gözümüzdür şiir.Gönül dilsiz kalırdı şiir olmasa.Düşünceler kutuplarda donar,ekvatorda erirdi,şiir onları kucaklamasa.Gönlün en keskin renklerinden biridir şiir,hüznü boyasına banar,değiştirir.Bazen sonsuzluğun şarkısını söyler bazen bitişin ağıdını yakar.Kelimelerden bir ufuk çizer,yangın yeri gibi ,alevleri göğü tutan.Kafamıza da gönlümüze de düşürür ateşini.İçimizin en izbe yerlerine huzur hüzmeleri serper.Elif gibi ince bir çizgidir,bir ucunda gönlümüz,öbür ucunda Allah.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ETLİ KÖMBE

KREM ŞANTİLİ HANIMELLER

YAYLA TAVASI